Systemy CAN


AHRS W1-CAN

  AHRS W1-CAN to układ odniesienia zaprojektowany głównie dla statków powietrznych. Urządzenie jest odpowiednie do zastosowań zarówno w małych, jak i średnich aparatach latających. Jednostka pomiarowa dostarcza informacji o przyśpieszeniach, prędkościach kątowych i wartościach Ziemskiego pola magnetycznego na wszystkich trzech osiach, a także wartości kątów orientacji przestrzennej. Dane mogą być wysyłane z częstotliwością do 50Hz. Moduł komunikuje się za pomocą magistrali CAN, wykorzystując protokół CANaerospace.   Typowe zastosowania Bezzałogowe statki powietrzne Systemy akwizycji danych Badanie przeciążeń Samoloty ultralekkie i General Aviation    
ahrs.jpg

Konwerter sygnałów CAN - ETHERNET

Konwerter sygnałów CAN – ETHERNET umożliwia konwersje sygnałów pomiędzy magistralami CAN i Ethernetem. Dzięki niskiemu poborowi prądu oraz napięciu zasilania na poziomie 5V możliwe jest zasilanie bezpośrednio z portu USB komputera. Dane pomiarowe są odbierane i wysyłane z częstotliwością do 1kHz. Dzięki zastosowaniu dedykowanego protokołu transmisji możliwe jest nie tylko określenie zawartości ramek na magistrali CAN, ale również czasu wystąpienia ramki na magistrali. Moduł jest kompatybilny z protokołem CAN Aerospace, dlatego istnieje możliwość bezpośredniego przesyłania danych w tym standardzie z symulatora X-Plane.   Typowe zastosowanie  Przetwarzanie sygnałów z magistrali CAN:  - odczyt danych z magistrali CAN, - konfiguracja urządzeń na magistrali CAN, - przesyłanie danych na magistralę CAN, - symulacja pracy urządzeń na magistrali CAN,   Symulacje HIL układów sterowania do BSP: - komunikacja z symulatorem X-Plane, - udostępnianie danych z magistrali CAN wewnątrz sieci Ethernet
rg.jpg

PPFD-UL

Zespół przyrządów pokładowych jest zintegrowanym urządzeniem elektronicznym pozwalającym na pomiar i wizualizację parametrów lotu. Posiada on wbudowaną centralę aerometryczną pozwalającą na pomiar prędkości statku powietrznego, wysokości barometrycznej oraz prędkością pionową. Dzięki zastosowaniu zintegrowanych czujników inercyjnych, odbiornika GNSS oraz złożonych algorytmów obliczeniowych, możliwe jest także określenie, z jego użyciem, położenia przestrzennego oraz pozycji geograficznej. Zainstalowana wewnątrz karta pamięci pozwala wykorzystywać moduł jako pokładowy rejestrator lotu. Dane z modułu pomiarowego przesyłane są bezprzewodowo do urządzeń mobilnych za pomocą Bluetooth. Na tychże wykonywana jest ich wizualizacja. Dostępna jest aplikacja na urządzenia z systemem Android, która umożliwia wizualizację dla pilota w formie klasycznego zestawu przyrządów jak i przyrządu zintegrowanego.
bez-tsytulu.jpg